16.4.2008

Fried Circuits

Ah, tein just uutta piisiä Kkomonoidille ja kuulostaa ihan kivalta. Vähä rauhallisempi ehkä ku kaks ekaa. Äänitin tämmösen lyhyen demon noista kohista mitä oon saanu kasaan jo jotenki. Tosin ilman bassoa ja rumpuja tietenki. Mut toi äänenlaatu tossa äänityksessä on hirveen mukava! Se kuulostaa just siltä miltä haluisin meiän levynki kuulostavan.

Ehkä vähä ensreeneissä katellaan totaki. Tosin ei pidä laittaa liikaa piisejä alulle samaan aikaan ku muuten ei tuu mistään mitään.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

totta.
Näytä joskus miten siirrät settii koneeelle.

Mul on joku ylipaska pcmikki..
Pitäis varmaan eka laulaa koneelle, ja miettii loppu sit. Skittaa ku en osaa soettaa..

t:ruidi

Anonyymi kirjoitti...

Kuulin Jounilt sun vanhaa kkomonoidia.
Mikä on sun kanta siihen???
T:Rudolf

Jukio kirjoitti...

Iha paskaa :D No ei iha paskaa, mut mä en haluu enää tehä piisejä sillee et MÄ TEEN TE OPETTELETTE MITÄ MÄ TEEN. Paljon hauskempaa tehä yhessä. Vaikka kyl viime reeneissä yritin vähä liikaa näyttää sulle mitä soitat siin uudessa piisissä :D Yritän rajottaa natsismia bändissämme. Oon maailmanpoliisi.

Anonyymi kirjoitti...

Voe sua veli.

T:mä